Strona: EDURES – ankieta dotycząca wykorzystania wyników badań naukowych w procesie kształcenia / Wydział Elektrotechniki i Informatyki

EDURES – ankieta dotycząca wykorzystania wyników badań naukowych w procesie kształcenia

2021-02-04
, red.  zespół EDURES, Anna Worosz

Gorąco zachęcamy Pracowników i Studentów Politechniki Rzeszowskiej im. Ignacego Łukasiewicza do wzięcia udziału w anonimowej ankiecie internetowej dotyczącej kształcenia opartego na prowadzonych badaniach naukowych. Jej wypełnienie nie powinno zająć Państwu więcej niż 5 minut.

Badanie to jest prowadzone w ramach projektu „EDURES – Technology education in the digital era supported by the significant use of research results” finansowanego z programu Erasmus+. Politechnika Rzeszowska pełni rolę instytucji koordynującej ten projekt. Więcej informacji na ten temat można znaleźć na stronie: edures.prz.edu.pl.

Ze względu na międzynarodowy charakter projektu (partnerami są także uczelnie z Niemiec, Grecji oraz Włoch) ankieta jest dostępna w języku angielskim. Aby skorzystać z możliwości automatycznego tłumaczenia pytań ankietowych na język polski, można użyć przeglądarki internetowej Google Chrome.

Każdy oddany głos ma bardzo istotne znaczenie dla poprawy jakości i efektywności kształcenia studentów. Biorąc udział w ankiecie i dzieląc się swoim doświadczeniem, mają Państwo wpływ zarówno na wynikające z badania wnioski, jak i działania podejmowane w tym zakresie przez uczelnie wyższe.

W imieniu całego zespołu realizującego projekt EDURES z góry dziękujemy wszystkim, którzy wezmą udział w tym badaniu.

Ankieta studenta

W celu pobrania hiperłącza do ankiety przez studentów prosimy o zalogowanie się, korzystając z własnego adresu login_studenta@stud.prz.edu.pl: https://w.prz.edu.pl/edures/student

Ankieta pracownika

W celu pobrania hiperłącza do ankiety przez pracowników z grupy pracowników badawczych, badawczo-dydaktycznych i dydaktycznych prosimy o zalogowanie się, korzystając z własnego adresu login_pracownika@prz.edu.pl: https://w.prz.edu.pl/edures/pracownik

Powrót do listy aktualności