Strona: AI-based Cybersecurity Training with Gamification Techniques - nowy projekt Erasmus + / Wydział Elektrotechniki i Informatyki

AI-based Cybersecurity Training with Gamification Techniques - nowy projekt Erasmus +

2023-12-07
, red.  Dominik Strzałka
Logo: Erasmus+

Informacja o dofinansowaniu

W wyniku współpracy konsorcjantów w składzie:

w ramach ogłoszonego przez KE konkursu dla program KA220-VET - Cooperation partnerships in vocational education and training, uzyskano dofinansowanie w wysokości 250 000 € (udział PRz 37 700 €) na realizację projektu: AI-based Cybersecurity Training with Gamification Techniques (AICY).

Cel projektu

Realizując projekt, konsorcjum chce rozwijać umiejętności ICT, które odgrywają ważne miejsce w edukacji szkolnictwa zawodowego, poprzez szkolenia z zakresu cyberbezpieczeństwa. W ten sposób programy nauczania wspierające transformację cyfrową i zgodne z umiejętnościami zawodowymi zostaną opracowane zgodnie z celami Komisji Europejskiej DigCompEdu, Digital Action Edu.Plan i Digital Compass. Celem projektu AICY jest opracowanie materiałów szkoleniowych w zakresie bezpieczeństwa cybernetycznego wspieranych przez sztuczną inteligencję dla kształcenia i szkolenia zawodowego zgodnie z celami UE.

Prace w projekcie

Aby osiągnąć cele projektu, planowanych jest łącznie 5 pakietów prac:

  • WP1 (Standard): Zarządzanie,
  • WP2- Moduły szkoleniowe dotyczące bezpieczeństwa cybernetycznego oparte na R1/AI,
  • WP3-R2/platforma samooceny (oparta na sztucznej inteligencji),
  • WP4- Platforma R3/e-learningowa z grywalizacją,
  • WP5- Spotkania i konferencje.

Wymierne rezultaty projektu:

  • R1: Materiały dydaktyczne dotyczące cyberbezpieczeństwa opartego na sztucznej inteligencji,
  • R2: System samooceny,
  • R3: Platforma e-learningowa oparta na grywalizacji.

Niematerialne rezultaty projektu:

  • Cyfrowe innowacje i transformacja w kształceniu zawodowym,
  • Podnoszenie kompetencji cyfrowych nauczycieli i uczniów w kształceniu zawodowym,
  • Zwiększenie zainteresowania i świadomości w zakresie cyberbezpieczeństwa i sztucznej inteligencji,
  • Zapewnienie dostosowania programu kształcenia zawodowego do kwalifikacji poszukiwanych na rynku pracy.
Powrót do archiwum aktualności